egocraft.pl

Kolejna witryna oparta na WordPressie

śniadania białkowo tłuszczowe
Lifestyle

Najlepsze pomysły na śniadania białkowo-tłuszczowe

W obecnych czasach bardzo popularne stało się spożywanie śniadań białkowo-tłuszczowych. Jest to rozwiązanie dość korzystne dla zdrowia oraz poprawnego funkcjonowania organizmu, dlatego coraz więcej osób bardzo chętnie z niego korzysta. Warto zapoznać się z najlepszymi pomysłami na śniadania białkowo-tłuszczowe oraz wprowadzić je do swojego codziennego jadłospisu.

Jajecznica

Wśród najbardziej popularnych pomysłów na śniadania białkowo tłuszczowe można przede wszystkim wymienić taką potrawę jak jajecznica. Jajecznica złożona jest z jajek smażonych na maśle lub oleju różnego rodzaju. Jednak ta potrawa może również zawierać szereg bardzo zróżnicowanych dodatków, które w atrakcyjny sposób będą dodawać jej niesamowitego smaku. Wśród nich można wymienić zarówno boczek, jak i szpinak czy też cebulkę lub czosnek. Idealnym dodatkiem będzie także pomidor bez skórki, dlatego warto go wykorzystać podczas komponowania tego rodzaju dania.

Jajko w awokado

Bardzo smacznym śniadaniem białkowo-tłuszczowym z całą pewnością będzie jajko zapiekane w awokado. Ta kompozycja bez wątpienia będzie fantastycznie smakować, dlatego warto ją wypróbować w formie śniadania. Jajka są bardzo dobrym źródłem białka i powinno się je włączyć do swojego codziennego jadłospisu. Natomiast awokado jest idealnym źródłem kwasów tłuszczowych, które nie obciążają żołądka w nadmierny sposób. Bez większych problemów ta potrawa może być spożywana przez każdą osobę będącą na diecie.

Pulpety

Na śniadanie białkowo-tłuszczowe bez większych problemów można również spożywać różnego rodzaju pulpety. Mogą być one stworzone z bardzo zróżnicowanych rodzajów mięsa, wśród których wymienia się przede wszystkim kurczaka oraz indyka, ale także rybę. Do masy na pulpeciki można z powodzeniem dodać jajko oraz cebulkę. Natomiast same pulpeciki warto podawać z miksem różnych warzyw. Wśród nich można wymienić na przykład pomidora, ogórka oraz zieloną sałatę.

Kiełbaski

Podczas komponowania śniadania białkowo-tłuszczowego bardzo dobrze sprawdzą się również różnego rodzaju kiełbaski czy też parówki. Są one bardzo dobrym źródłem zarówno białka, jak i kwasów tłuszczowych. Dlatego bez większych problemów można je włączyć do swojej codziennej diety i będzie to bardzo korzystne dla wielu osób rozwiązanie. Kiełbaski można spożywać z dodatkiem bardzo zróżnicowanych warzyw. Wśród nich w szczególności polecane są warzywa zielone, takie jak sałata lub ogórek, ale także do posiłku można dodać pomidory czy też rzodkiewkę. Świeże warzywa na pewno dodadzą unikalnego smaku każdej potrawie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *